2. Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru (nezabudnite vyplňte dôvod vrátenia, ktorý najlepšie vystihuje, prečo tovar vraciate). Formulár stiahnete TU
3. Nenosený a nepoužitý tovar vložte do pôvodnej škatule spolu s kópiou faktúry a vyplneným formulárom. Krabicu vhodne zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jej poškodeniu či poškodeniu jej obsahu. K tomuto účelu najlepšie poslúži obalová fólia, papier, igelitová taška či väčšia krabica. (Neprelepujte prosím originálnu krabicu, ktorú by ste tým znehodnotili!). Upozorňujeme, že formulár na vrátenie musí byť vždy priložený k tovaru. Uistite sa, že ste vo formulári uviedli aj číslo účtu (v tvare IBAN) pre finančné náhrady za vrátenie tovaru.
4. Zašlite tovar na adresu:
TOYMANIA (BADI s.r.o.), Scherrera 12, 921 01 Piešťany, Slovensko
5. V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku. V takom prípade nebude tovar prevzatý! (Odporúčame zaslať tovar tak, že ho viete trakovať a poistiť na cenu tovaru). Náklady spojené so zaslaním tovaru späť na našu vyššie uvedenú adresu hradí vždy zákazník.
6. Po prijatí zásielky a kontrole tovaru Vám vrátime na vami uvedený účet peniaze za tovar.
DÔLEŽITÉ: Ako už bolo spomenuté, kupujúci/zákazník zaplatí/znáša všetky náklady na dopravu súvisiace s vrátením tovaru.
Dôležité informácie:
1. Produkt, ktorý vraciate, nesmie byť použitý, zničený, či opotrebovaný.
2. Náklady za odoslanie produktu hradí zákazník.
Poprípade kontaktujte našu zákaznícku podporu a radi Vám poradia:
• telefonicky na čísle +421 948 526 922 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00),
• alebo e-mailom na info@toymania.sk.
Poprípade kontaktujte našu zákaznícku podporu a radi Vám poradia:
• telefonicky na čísle +421 948 526 922 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00),
• alebo e-mailom na info@toymania.sk.
• telefonicky na čísle +421 948 526 922 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:00),
• alebo e-mailom na info@toymania.sk.
Tovar, ktorý si želáte reklamovať je nutné vopred ohlasiť Call centru (môžete telefonicky na čísle +421 948 526 922 (pondelok - piatok od 9:00 do 16:00) alebo nám pošlite e-mail na adresu: info@toymania.sk - do predmetu mailu napíšte "REKLAMÁCIA"), kde Vám povedia ako postupovať a v prípade potreby kam presne tovar zaslať spolu s kópiou faktúry (daňového dokladu) a týmto vyplneným reklamačným formulárom. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá, preto neposielajte tovar na dobierku. Reklamovaný tovar posielajte vždy vyčistený. Reklamácie budú vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU.